Logo
+38 (0362) 60-80-00
  • +38 (0362) 60-80-00
  • +38 (0362) 60-80-01
  • +38 (067) 919 06 06
  • п.і.б *:

  • країна:

  • місто:

  • телефон *:

  • email:

  • вибір типу номера:

  • дата поселення *:

  • дата виселення *:

  • к-сть чоловік *:

  • к-сть номерів *:

  • додаткова інформація

  • контактна особа:

  • номер телефона:

  • зручний час для дзвінка

Правила проживання

 

ПРАВИЛА

користування готелем «ТУРИСТ»

та надання готельних послуг в готелі «ТУРИСТ»

 

 

  1.      ТЕРМІНИ

 

  1. Гість – фізична особа, яка проживає у Готелі або має намір скористатися готельними послугами.

  2. Готельна послуга – дії з розміщення Гостя шляхом надання номера для тимчасового проживання в Готелі, а також інша діяльність, пов'язана з розміщенням та тимчасовим проживанням. Готельна послуга складається з основних та додаткових послуг, що надаються Гостеві.

  3. Основні послуги – обсяг послуг Готелю (проживання, харчування тощо), що включається до ціни номера і надається Гостеві.

  4. Додаткові послуги – обсяг послуг, що не належать до основних послуг Готелю, замовляються та сплачуються Гостем додатково.

  5. Номер – окреме вмебльоване приміщення, що складається з однієї або декількох кімнат, обладнаних для тимчасового проживання.

  6. Штрафні санкції – штраф, який сплачується договірною стороною у випадку порушення нею вимог, обумовлених у даному документі або чинним законодавством.

  7. Бронювання – процес замовлення основних і/або додаткових послуг у певному обсязі, з метою використання послуг в обумовлені терміни конкретним Гостем або групою Гостей.

  8. Підтвердження заброньованих послуг – згода Готелю щодо виконання замовленого обумовленого переліку основних і додаткових послуг згідно з заявкою.

  9. Анулювання – відмова замовника від заброньованих послуг (своєчасне анулювання, пізнє анулювання, неприбуття. В разі пізнього анулювання або неприбуття Гостя Готель стягує штраф з замовника).

  10. Своєчасне анулювання – відмова замовника від використання заброньованих послуг не пізніше ніж за добу до дати запланованого заїзду.

  11. Пізнє анулювання – анулювання у термін пізніше ніж за 24 години до вказаної дати поселення.

  12. Неприбуття – фактичне неприбуття Гостя, групи Гостей до Готелю у день заїзду.

  13. Дата заїзду – дата прибуття Гостя до Готелю.

  14. Дата виїзду – дата виїзду Гостя із Готелю.

  15. Ранній заїзд - заїзд Гостя до Готелю до розрахункової години.

  16. Пізній виїзд – виїзд Гостя з Готелю після розрахункової години в день виїзду.

  17. Розрахункова година – година, яка встановлена у Готелі і при настанні якої Гість повинен звільнити номер у день виїзду і після якої здійснюється заселення у Готель.

  18. Гарантоване бронювання – бронювання вважається гарантованим і не може бути зміненим в односторонньому порядку Готелем при умові виконання порядку розрахунку.

 

    1. Прийняття заявки на поселення – підтвердження Готелем можливості надання готельних послуг.

 

  1.     ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

  1. Готель «Турист» призначений для тимчасового проживання та обслуговування Гостей строком до 45 діб, незалежно від місця їх постійного проживання та прописки. Проживання понад вказаного строку здійснюється тільки з дозволу адміністрації Готелю.

  2. Режим роботи Туристичного комплексу «Турист» - цілодобово.

 

 

  1.      ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ ПРОЖИВАННЯ В ГОТЕЛІ

 

  1. Номер в готелі «Турист» надається Гостям при наявності паспорту або іншого документу з фотокарткою, який його заміняє (посвідчення водія, військовий квиток), та заповненої анкети встановленої форми.

  2. Заселення іноземних громадян виконується на загальних підставах при пред’явленні національних паспортів, які підтверджують їх особистість, а також за необхідності в’їздної візи для іноземних громадян, отримання якої Готель не забезпечує.

Порядок реєстрації національних паспортів визначається Міністерством внутрішніх справ України.

    1. При наявності вільних місць та за бажанням Гостя йому може надаватися номер на два або більше місць з повною оплатою вартості номера.

    2. Після оформлення документів на проживання у Готелі Гостеві видається документ про оплату номера.

    3. Забороняється вилучення паспортів під заставу у Гостей, які поселяються у Готелі.



  1. ПОРЯДОК БРОНЮВАННЯ НОМЕРІВ ТА ОПЛАТА ПРОЖИВАННЯ

 

  1. Адміністрація Готелю має право укладати договори про надання готельних послуг.

  2. При наявності вільних місць адміністрація Готелю приймає заявки на бронювання від юридичних та фізичних осіб у друкованій формі у вигляді e-mail чи факсимільним повідомленням.

  3. Умови бронювання та розміщення:

    1. Процедура бронювання здійснюється через оформлення письмового замовлення та не пізніше, ніж за 1 добу до заїзду індивідуальних Гостей.

До замовлення заноситься наступна інформація:

  • Ім’я та прізвище Гостя;

  • Дата заїзду та виїзду;

  • Категорія номеру;

  • Тип розміщення: одномісне / двомісне і т.п.;

  • Контактний телефон, контактна особа;

  • Гарантія оплати;

  • Особливі умови розміщення;

  • Тип харчування;

  • Будь-яка друга інформація, яка може бути корисною.

  1. Політика розміщення.

  • Час виписки Гостя та розрахункова година – 12-00 поточної доби за місцевим часом.

  • Час реєстрації та поселення у Готелі починається з 12:00 поточної доби за місцевим часом.

  • Заїзд до 12:00 є додатковою оплачуваною послугою та надається залежно від наявності вільного номерного фонду: з 24:00 до 6:00 дня заїзду доплата складає у розмірі 100% вартості доби проживання обраної категорії зі сніданком; з 6:00 до 12:00 дня заїзду доплата складає у розмірі 50% вартості доби проживання обраної категорії номеру (без сніданку). Сніданок може бути замовлений додатково за бажанням Гостя.

  • При проживанні у Готелі менше доби, оплата береться за повну добу незалежно від розрахункового часу.

  • Можливість виїзду після 12:00 (розрахункової години) надається за умови наявності вільних номерів і по тарифам Готелю: з 12:00 до 24:00 доплата складає у розмірі 50% вартості доби проживання обраної категорії номеру.

  • За проживання дітей у віці до 12 років без надання окремого місця оплата не стягується.

  • Згідно з діючим законодавством стягується туристичнийзбір у розмірі 1% від вартості всього періоду проживання.

 

 

  1. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ ГРОМАДЯН, ЯКІ ПРОЖИВАЮТЬ У ГОТЕЛІ

 

  1. Гість, що проживають у Готелі, зобов’язані:

  • дотримуватися встановленого адміністрацією Готелю правил внутрішнього розпорядку в туристичному комплексі «Турист»;

  • дотримуватися правил пожежної безпеки;

  • при виході з номеру закрити вікна, водопровідний кран, вимкнути світло, кондиціонер та інші електроприлади;

  • у разі втрати або завдання шкоди майну Готелю, відшкодувати збитки згідно з діючим законодавством України за встановленими Готелем тарифами;

  • при вибутті з Готелю зробити повний розрахунок за проживання і надання додаткових послуг. 

  1. Гостям, які проживають у Готелі, заборонено:

  • заносити і зберігати в номерах речовини, матеріали і речі, що є небезпечними для життя та здоров’я та зберігання майна;

  • тримати в номері тварин і птахів;

  • користуватися електронагрівальними приладами, що не входять до комплектації номеру;

  • залишати в номерах сторонніх осіб на період своєї відсутності без попередження адміністрації Готелю;

  • палити в спеціально не відведених для цього місцях;

  • передавати іншим особам свій ключ .

  1. Гість, що проживає у Готелі і бажає запросити до себе в номер сторонніх осіб, повинен зареєструвати їх у службі прийому та розміщення Готелю в журналі встановленої форми. Якщо стороння особа залишається у номері після 2300, вона вважатиметься проживаючою і оплата нараховутиметься згідно діючих тарифів. 

  2. Гість, в разі виявлення недоліків у наданій послузі, має право:

  • Вимагати усунення недоліків;

  • Вимагати відшкодування збитків, якщо в наданій послузі недоліки не були усунені.

 

  1. ПРОЖИВАННЯ ГОСТЕЙ З ДОМАШНІМИ ТВАРИНАМИ

 

Проживання та відвідування Гостем готелю «Турист» з домашніми тваринами дозволяється за умови суворого дотримання наступних правил:

  1. Домашніми тваринами в Готелі визнаються тільки собаки та кішки малих та середніх порід (зріст у холці до 30 см, вага – до 10 кг).

  2. Готель залишає за собою право визначати, чи є припустимим проживання даної домашньої тварини у номері Готелю у кожному конкретному випадку.

  3. Перебування Гостей з собаками бійцівських порід на території Готелю, у тому числі у номерах, заборонено.

  4. Поселення Гостей з домашніми тваринами можливе за домовленістю заздалегідь з адміністрацією Готелю лише у номерах категорії «Економ» за додаткову оплату згідно з тарифами Готелю, що складає 50% від вартості номеру.

  5. При поселенні Гість повинен пред'явити ветеринарний паспорт з відмітками поточного року.

  6. Власник домашньої тварини зобов'язаний забезпечити безпеку інших Гостей Готелю від дії власної домашньої тварини, а також спокій і тишу.

  7. При порушенні даного правила Гість відшкодовує витрати Готелю на виклик і послуги лікарів, вартість лікувальних засобів і вакцин.

  8. Гість зобов’язаний використовувати при проживанні домашніх тварин в Готелі власний спеціальний килимок або власну спеціальну клітку для утримання домашньої тварини.

  9. Забороняється залишати домашню тварину на території Готелю (у тому числі, у номері чи у холі Готелю)  без нагляду хазяїна тварини.

  10. Забороняється вільне пересування тварини без намордника та повідка в загальних зонах – холах та коридорах Готелю. Тварина може знаходитись без повідка та намордника лише у межах номеру, в якому проживає Гість.

  11. Вхід з домашніми тваринами до ресторану, барної зони та інших місць загального користування категорично заборонено.

  12. Вигул домашніх тварин на газонах та прилеглих територіях Готелю категорично заборонений.

  13. Для годування домашніх тварин може використовуватися тільки спеціальний посуд, що є власністю Гостя. Годувати домашніх тварин з посуду, що належить Готелю, категорично забороняється.

  14. Для туалету котів Гість повинен використовувати спеціальний лоток, що є його власністю.

  15. Забороняється купати домашніх тварин у душових кабінах номерів, використовувати рушники, простирадла та інші постільні приналежності, що належать Готелю.

  16. Забороняється вичісувати домашніх тварин у номері та у холі Готелю.

  17. Гість зобов’язаний забезпечити відсутність домашньої тварини під час прибирання номеру співробітниками Готелю та/або при проведенні ремонтних робіт у номері.

  18. У випадку грубого або неодноразового порушення даних правил Готель залишає за собою право розірвати угоду з Гостем, що мешкає з домашніми тваринами, та відмовити у подальшому наданні послу з проживання у Готелі.

  19. Персонал номерного фонду зобов'язаний особливо ретельно стежити за санітарним станом номерів, в яких знаходяться домашні тварини, і виконувати прибирання номера протягом всього часу проживання Гостей за особливою технологією:

-Піддавати ретельному чищенню та дезінфекції підлоги ванних кімнат.

- Для проведення дезінфекції використовувати спеціальні дезінфікуючі засоби.

- Приділяти особливу увагу чищенню і видаленню плям з килимів і меблів.

- Проводити додаткове прибирання пилососом, щоб видалити шерсть.

    1. При пошкодженні майна Готелю домашніми тваринами, Гість зобов’язаний відшкодувати збитки згідно з діючими прайсами Готелю.

 

 

  1. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ АДМІНІСТРАЦІЇ ГОТЕЛЮ

 

  1. Рівень обслуговування Гостей, які проживають у Готелі, повинен відповідати вимогам наданій категорії.

  2. Адміністрація Готелю при оформленні проживання зобов’язана інформувати Гостя про надання основних та додаткових послуг, про форму та порядок їх оплати.

  3. Інформація повинна знаходитися у доступному для перегляду місці і повинна містити:

  • Назву нормативних документів, вимогам яких повинні відповідати готельні послуги;

  • Правила користування готелями і надання готельних послуг в Україні;

  • Свідоцтво про надання Готелю відповідної категорії;

  • Вартість номерів;

  • Дані про режим роботи розташованих в Готелі підприємств харчування, зв’язку, побутового та інших видів обслуговування;

  • Перелік і вартість додаткових послуг;

  • Дані про Готель, його юридичну адресу і номер телефону. 

  1. Адміністрація готелю забезпечує Гостям надання таких безкоштовних послуг:

  • виклик невідкладної медичної допомоги;

  • користування медичною аптечкою;

  • доставку в номер кореспонденції при її отриманні;

  • надання необхідного інвентарю (дошка для прасування та праска);

  • пробудження гостя у вказаний час;

  • виклик таксі.

    1. Адміністрація Готелю має право надавати Гостям за їх бажанням додаткові платні послуги.

    2. Заміна постільної білизни відбувається раз в три дні, рушників та туалетних речей щоденно.

    3. Адміністрація Готелю несе відповідальність за комплектність і справність обладнання в номерах, а також за якість підготовки номеру до заселення.

    4. Якість підготовки номеру до заселення перевіряється адміністрацією Готелю згідно затвердженої технології.

    5. З метою забезпечення встановлених правил проживання та безпеки Гостей, які проживають у Готелі, співробітники Готелю в разі необхідності мають право перевірити в них наявність гостьових карток. 

    6. Служба прийому та розміщення Готелю здійснює реєстрацію гостей, запрошених в номери до проживаючих, у спеціальному журналі строгої звітності. 

    7. Всі робітники, безпосередньо пов’язані з обслуговуванням Гостей, проходять медичне обстеження у встановленому порядку, результати якого відображаються в їх власних медичних книжках. Ці книжки надаються за вимогою представниками контролюючих органів. 

    8. У Готелі є книга відгуків та пропозицій, що видаються Гостям за їх проханням у місцях обслуговування. 

    9. Скарги і заяви Гостей розглядаються адміністрацією Готелю згідно діючого законодавства України.

    10. У випадку завдання Гостями матеріальних збитків, пов’язаних із втратою або пошкодженням майна Готелю, відшкодування здійснюється шляхом оплати на основі оформленого адміністрацією Готелю акту згідно діючого законодавства.

 

  1. ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ ТА ДІЙ В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ

 

  1. При землетрусах необхідно обрати найбільш безпечні місця, де можна перечекати поштовхи. В будівлях це проходи в капітальних стінах, кутки й інші місця біля колон та під балконами каркасу будівлі. Над головою не повинно бути полиць, важких картин і т.п.

Якщо землетрус захопив у приміщенні, потрібно протягом перших 15-20 секунд залишити будівлю по сходах або через вікна першого поверху. Небезпечно стояти поблизу будівель, огорож, стін, ліній електропередач, заборонено користуватись ліфтом.

Якщо не вдається залишити будівлю, необхідно сховатись в безпечному місці: розкрити двері на сходові марші, не виходити на балкон. Коли поштовхи стихнуть, негайно залишити приміщення, притуляючись спиною до стіни, взявши з собою документи, та закривши номер на ключ.

    1. Урагани, бурі, смерчі – при надходженні штормового попередження необхідно негайно провести попереджувальні роботи: щільно закрити двері, вікна, слухові вікна і вентиляційні отвори, з балкона прибрати предмети, які при падінні можуть травмувати і діяти згідно вказівки адміністрації. Радіоприймач повинен бути ввімкнений. Найбезпечніше місце під час урагану – сховище ЦО, підвали та внутрішні приміщення перших поверхів будівлі.

    2. Якщо Гість прибув у Готель вперше, йому необхідно добре запам’ятати розташування виходів та сходових кліток. У випадку пожежі у номері негайно повідомити про це пожежну охорону (тел. 101) та покоївку поверху.

Якщо ліквідувати загоряння своїми силами неможливо, вийти із номеру та закрити двері, не замикаючи їх на ключ, залишити небезпечне місце та діяти згідно вказівки адміністрації або пожежної охорони.

У випадку пожежі поза номером необхідно негайно повідомити про це пожежну охорону (тел. 101) та покоївку, зачинити вікна та двері, скористуватись для евакуації будь-якою вільною сходовою кліткою. Під час пожежі ліфти не працюють.

Якщо коридори та проходи до сходових кліток надто задимлені і залишити приміщення неможливо, то необхідно залишатись номері, попередньо відкривши навстіж вікна. Зачинені та добре ущільнені двері можуть надовго захистити від небезпечної температури та диму. Щоб уникнути отруєння димом, необхідно закрити щілини дверей і вентиляційні отвори мокрими рушниками та білизною. Гість повинен повідомити адміністрації своє місце перебування. З прибуттям до готелю пожежних підрозділів, підійти до вікна і подати знак про надання допомоги.

    1. Сильнодіючі отруйні речовини Потрапивши в зону зараження Гість повинен негайно залишити приміщення і швидко перейти у безпечне місце, перпендикулярно напряму вітру. Якщо немає можливості залишити приміщення, необхідно щільно закрити вікна, двері.

    2. При загрозі мінування приміщення необхідно найшвидше залишити приміщення, захопивши з собою документи і закривши вікна та двері.

 

  1. КОНТРОЛЬ ЗА ДОТРИМАННЯМ ПРАВИЛ

 

  1. Контроль за дотриманням адміністрацією Готелю цих правил здійснюють місцеві державні адміністрації і органи місцевого самоврядування, а також відповідні державні органи в межах їх компетенції.

 

    1. Контроль за дотриманням Гостями цих Правил здійснюється адміністрацією Готелю.